Prekių pristatymo - grąžinimo sąlygos
Pristatymo sąlygos
Jūsų pageidavimu prekės pristatos visoje Lietuvoje, siuntų tarnybos įkainiais. Pristatymo kaina automatiškai sumuojama su prekių kaina ir galutinę kainą Jūs matote suformuoto užsakymo apačioje. Papildomas siuntų pristatymas į Kuršių Neriją – 38,60 €.
Pristatymo terminas
Jei Jūsų užsakyta prekė yra sandėlyje – ji bus pristatyta per 1-3 darbo dienas. Jei sandėlyje esančios prekės užsakymas pateikiamas ir apmokamas iki 12 val., galite tikėtis ją gauti jau kitą darbo dieną. Jei Jūsų užsakytos prekės sandėlyje nėra, mes su Jumis susisieks pardavėjas ir informuos, kad pristatymas gali užtrukti ilgiau. Maksimali pristatymo trukmė neturėtų viršyti 3 savaičių.
Svarbu
Prekių pristatymo metu Jūs privalote patikrinti siuntos būklę. Pastebėję siuntos pažeidimą, siuntos turite nepriimti ir tai pažymėti siuntos važtaraštyje. Jums priėmus prekę ir pasirašius važtaraštį be pastabų, laikoma, kad siunta priduota tvarkingai.
PREKIŲ GRĄŽINIMO TVARKA
Jeigu atsiranda priežasčių, dėl kurių pirktas produktas netinka, pirkėjas turi teisę per 14 kalendorinių dienų nuo prekės gavimo grąžinti ją pardavėjui, išskyrus įstatymai numatytas išimtis. Grąžinamas produktas turi būti nenaudotas ir savo originalioje pakuotėje, išskyrus vakuuminius skaidrius įpakavimus. Visi gamykliniai lipdukai, tarp jų serijinis numeris, turi būti ant prekės ir/arba jo pakuotės. Jeigu pirkėjui buvo parduota netinkamos kokybės ne maisto prekė ir pardavėjas su pirkėju neaptarė jos trūkumų, pirkėjas turi teisę savo pasirinkimu iš pardavėjo reikalauti: pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke; atitinkamai sumažinti prekės kainą; per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus; atlyginti prekės trūkumų pašalinimo išlaidas, jeigu pardavėjui per protingą terminą jų nepašalinus trūkumus pašalino vartotojas pats ar trečiųjų asmenų padedamas; vienašališkai nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį ir pareikalauti grąžinti už prekę sumokėtus pinigus. Prekės keičiamos ar grąžinamos prekės pirkimo vietoje ar kitoje pardavėjo nurodytoje, pirkėjui patogioje vietoje. Pirkėjas pardavėjui pateikia raštišką prašymą, kuriame nurodo prekės trūkumus. Prie prašymo pridedamas kasos aparato kvitas ar pirkimo-pardavimo kvitas, arba kitas prekės pirkimą-pardavimą iš šio pardavėjo patvirtinantis dokumentas ir garantinis dokumentas (jeigu parduotai prekei nustatytas kokybės garantijos terminas). Jeigu pirkėjui nepatinka nusipirktos prekės forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas, jis turi teisę per keturiolika dienų nuo ne maisto prekių pardavimo dienos, jeigu pardavėjas nėra nustatęs ilgesnio termino, pakeisti ją analogiška preke. Jeigu pardavėjas neturi pakeitimui tinkamos prekės, tai pirkėjas turi teisę per nurodytą terminą grąžinti prekę pardavėjui ir atgauti už ją sumokėtus pinigus. Kilus ginčui dėl prekės išvaizdos pakeitimų ar prekės sugadinimo, pardavėjas privalo raštu kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją, o gavęs iš jos raštu pateiktas išvadas nedelsdamas apie tai pranešti pirkėjui.
GARANTIJOS
Visoms prekėms galioja gamintojo nustatyti garantiniai laikotarpiai.
ES šalyse galioja direktyva 1999/44/EC, kuri numato ne trumpesnį nei 24 mėn. garantinį laikotarpį.
Pateikiant prekę garantiniam remontui būtina turėti pirkimo dokumentą arba užpildytą garantinį taloną.
Jei prekė sugedo nepasibaigus nurodytam garantiniam laikotarpiui, garantinis remontas atliekamas nemokamai.
Garantiniai įsipareigojimai netaikomi:
sugedusiems šviesos šaltiniams;
gaminys naudojamas ne pagal paskirtį (komerciniais, gamybiniais tikslais arba nesilaikant naudojimosi instrukcijoje nurodytų reikalavimų);
buvo atliktas bet koks savarankiškas remontas, pažeistos plombos, yra požymių, kad gaminį bandyta ardyti ir panašiai;
yra mechaninių korpuso ar kitų dalių pažeidimų;
gaminys buvo neteisingai prijungtas prie maitinimo šaltinio ar sugedo dėl pernelyg aukštos maitinimo įtampos impulsų, atliekant elektros montavimo darbus pastotėse, paskirstymo įrenginiuose ir panašiai;
gaminys pažeistas perkūnijos, gaisro, vandens, ar kitų stichijų, agresyvių medžiagų, skysčių ir panašiai;
gaminio priedams, aksesuarams, dalims, bei mazgams, kurių eksploatavimo laikas yra ribotas.
Pakuotė
Visiems klientams rekomenduojama išsaugoti originalią prekės pakuotę tam atvejui, jei prireiktų garantinio aptarnavimo - toks yra kai kurių gamintojų reikalavimas. Nuo prekės ir pakuotės negalima pašalinti prekės serijinio numerio arba kitą svarbią informaciją, būtiną prekės identifikavimui.